Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V56í55t 16K74u20č18í50k 6463497206931

Racionální...

0/0
16.9.2013 22:39

A67l30b42e96r62t 15C91e58r34m46a26n 1619314139640

Problém je absence vymáhání práva v této oblasti. proto si řada pejskařů myslí, že si může dovolit vše a ostatní jsou povinni to strpět. A ta drzost s časem ještě roste. Proto jsou parky plné pobíhajících psů, proto řada pejskařů neuklízí, je jim jedno že jejich pes na někoho doráží atd. Chybí jakákoliv represe. MP na to kašle. Dále chybí také regulace cenou. Ve městech je prostě přepsováno, je jich příliš. 

Já osobně jsem toho názoru, že pes do města na veřejná prostranství vůbec nepatří, už jen proto, že močí kudy chodí a tomu se zabránit nedá. Tohle je pozůstatek středověké hygieny, kdy tekla kanalizace po ulicích a kálelo se a močilo, kde koho napadlo. Zatímco v jiných směrech se hygiena radikálně změnila, tak psi jsou pozůstatkem tohoto středověkého pojetí Rv

0/0
21.8.2013 13:26
Foto

N87e18l13a 28P86a90l41o54v90á 6772167326882

Dávám hodně velikou karmu. Dal jste si s blogem práci a vyhmátl jste všechny třecí plochy mezi pejskaři a "slušnými lidmi".:-);-D

0/−1
21.7.2013 16:53
Foto

L35a10d20i75s39l43a10v 66M55e42t54e28l33k42a 6480286209395

Jeden z hlavních problémů vidím v tom, že lidi, kteří si pořizují psa, často nemají ani základní znalosti a informace o jejich výchově a výcviku. Před časem nás prosili o pomoc lidi, keří měli ročního naprosto nezvladatelného labradora. Vypadlo z nich, že jim chovatel říkal, ať s ním první rok nic nedělají, necvičí ho, na to je prý dost času potom. Pes byl povahově výborný, měl moc rád lidi, ale ovladatelnost nula, poslušnost nula, myslel si, že si může dělat co chce. Něco zvládli s ohlávkou, aby s ním mohli alespoň trochu bezpečně ven, a aby ho venku zvládli. Po čase začal trochu poslouchat, ale jen když se mu chtělo. Spolehlivost žádná. Ten pes už bude vždycky problémový a nikdy na něj nebude spolehnutí.

+2/0
20.7.2013 20:45

J54a53n17a 52K62o37l45a91ř17í75k88o87v15á 1847980681684

Karma!

Ráda říkám, že většinu psů mám ráda, na rozdíl od většiny lidí. A taky si to myslím.

Pro rýpaly: můj pes zvládá základní povely a uklízím po něm bez vyjímky.

+2/−1
20.7.2013 18:43

A98l46b16e84r90t 68C63e30r62m70a73n 1679664979160

Zkuste se léčit u psychiatra.

0/−1
21.8.2013 13:21

V72á67c75l77a45v 27V56i56l47í92m51e92k 2905657548

Karma.

0/0
20.7.2013 12:20

J48i43ř34í 72M78a28n72d32á68t 4617482880416

ohřívač vody na 5 písmen

0/0
28.8.2013 19:40

D74a74n28a 48T18a89n80k42e27r 2323909339805

děkuju za vysvětlení pro ty tupější "jak se to se psy má". 

váš optimismus, že každý pes je vycvičitelný natolik, aby mohl všude bez vodítka a bez náhubku je úsměvný. a lidi budete cvičit taky? bude to povinné? 

jsem majitelkou bernského salašového psa, rasy, která je lehce ovladatelná a bezpodmínečně poslušná, a vodím ho na vodítku, proč asi? protože i psovi, stejně jako lidem, mohou rupnout nervy. nikdy nic není jisté, ani v lidském životě, ani v životě psím. 

když si pořídíte psa do města, pak jste to vy sám, kdo je zodpovědný za to, že pes bude nadoživotí uvázaný na řemínku, evtl. musí mít náhubek a stráví život bez výběhu (s občasným výletem "ven") na několika čtverečních metrech. tuhle zodpovědnost házet na jiné s tím, že on přeci chudáček pes má právo na výběh bez omezování, a ti zlí, zlí lidi okolo mu to nechtějí dopřát...  je zhůvěřilost.

+1/−2
20.7.2013 11:21

J88a58n46a 96K27o70l39a95ř25í34k34o42v35á 1377530931534

Nemyslím si to. Můj pes poslouchá opravdu dobře a chodíme ven bez vodítka. Bydlíme na kraji města a celou dobu procházky z ní nespustím oči, přestože se ode mě nehne dál než na pár metrů. I silnici se naučila přecházet jen na povel. Pokud jdeme do míst, která nezná nebo kde je velký provoz, je na vodítku.

Je hodně lidí, kteří jezdí do okrajových částí města, aby se pes mohl proběhnout. Jenom nesmí být líní věnovat jim svůj čas a pozornost. 

Nevím, jak to pozná, ale když se při procházce zamyslím a "přeruším kontakt", můj pes to pozná, zastaví se a "ptá se" co se děje.

+1/−1
20.7.2013 18:51

D18a82n78a 67T25a72n28k32e53r 2813749729165

gratuluju k poslušnému psovi, sama mám takového. pocit, že když je pes poslušný dnes a byl včera, už bude poslušný celý další život, je dost klamný, myslím si...

+1/0
20.7.2013 20:54
Foto

J26i12ř80í 54K47r83á72k32o64r31a 9279123

Pokud psa neumíte vycvičit, tak ho voďte na vodítku.

Pokud ho umíte vycvičit, ale nedůvěřujete mu, tak ho také voďte na vodítku, to je naprosto v pořádku.

Jen nevím, co my s tím.

+2/−1
20.7.2013 19:46

D77a58n93a 24T75a64n52k87e32r 2773829509125

nejlepší jsou naivkové, co si myslí, jak mají psa bezpodmínečně pod kontrolou. a takoví, co tvrdí, že jejich míšánek by přeci nikdy, nikdy, nikomu... 

nejde ani tak o to, nedůvěřovat psovi, jde spíš o to, nepřeceňovat sebe ani psa. psi nejsou mašiny, jsou to živí tvorové a šelmy. bez náhubku, prosím... jde to jistě u naprosté většiny psů... ale bez vodítka? Rv

+1/0
20.7.2013 20:50
Foto

J31i43ř73í 78K93r26á56k30o51r28a 9179393

Ano, po pěti vycvičených psech a řadě let společného soužití jsem naivka.

Díky za rozbor.

0/−2
20.7.2013 23:36

D54a82n16a 19T79a85n28k56e49r 2233939699385

obměním svůj výrok výše: myslet si, že když byl pes poslušný dodnes, a když byli poslušní čtyři před ním, že bude poslušný až do smrti,je naivní. :-)

sálá z vás přezíravost, která pramení z neznalosti. nu což... i vy tu svou lekci dostanete, tak jako miliony před vámi. doufejme, že neublíží nikomu z vašeho okolí, ale jen vám.

+1/−1
21.7.2013 10:01
Foto

J39i16ř20í 29K28r92á33k97o13r45a 9629393

Kolik jste vycvičila psů vy?

0/−2
21.7.2013 11:02

D57a84n36a 10T54a56n16k74e16r 2463199699805

protiútok, protože jsem si dovolila kritizovat vaše naivní chování? no nazdar... Rv

jistě jsem vycvičila míň psů jak vy, když mám věřit tomu, co o sobě povídáte. ale můj pes je veden tak, aby nemohl nikomu ublížit, ani ve zbytkové pravděpodobnosti nula celá nula nula něco. a proč? protože já akceptuju zodpovědnost, kterou za toho psa nesu. a je pro mě důležitější než mastění si ega jak jsem super hyper cvičitel.

+1/−1
21.7.2013 14:48
Foto

L22a97d95i32s54l80a30v 78M19e65t86e50l20k31a 6100236159555

Dobře psa vycvičit a být zodpovědný - to s i nějak odporuje? Nikoli. Spíše naopak.

0/0
21.7.2013 16:41

D78a70n56a 49T37a42n29k49e67r 2463629629325

nikoliv, stejně jako si zjevně neodporuje psa cvičit a zároveň prokazovat nezodopovědnost tím, že ho necháme běhat na volno mezi lidma, protože on je přeci "cvičený" a "on ještě nikdy nikdy nikomu......." :-/

+1/0
21.7.2013 16:57
Foto

L69a10d59i46s79l35a11v 80M89e81t19e77l75k70a 6220146469835

Pokud je pes dobře cvičený, zvládne pohyb na volno u nohy i mezi lidmi. Nebo když to obrátím - pokud nezvládne pohyb na volno u nohy i mezi lidmi, pak se nedá říci, že je po této stránce dobře cvičený.

+1/−1
21.7.2013 17:00
Foto

J74i92ř40í 63K90r20á65k57o67r89a 9349403

Vy jste holt demagog.

Pokud nemáte zkušenosti, jak můžete hodnotit ty, co zkušenosti mají? Chodíte radit třeba jaderným inženýrům, v jakém poměru mají správně přidávat palivo do reaktoru?

Odpovědnost akceptujeme všichni, jen vy máte menší zkušenosti, a proto říkám, že mluvíte o něčem, o čem nemáte ani páru. Tedy jen v kontextu vlastních dojmů, které nemají s realitou nic společného.

0/−1
21.7.2013 19:14

A61l41b55e13r64t 79C19e71r62m43a79n 1549974799740

Demagog jste vy, Krákoro. Copak je tak těžké pochopit, že pes je živý tvor a ani u super cvičeného nemáte nikdy jistotu, jestli si nevzpomene na to, že je šelma ? !

0/0
21.8.2013 13:31
Foto

L40a58d65i58s36l62a10v 77M87e39t39e46l67k36a 6240766429895

Pes nikdy není nic neměnného. Se psem je třeba stále opakovat i ty základní věci a psa je třeba dobře znát, jak se chová v různém prostředí a v různých situacích. Taky musí být dobře socializovaný, aby se v těch různých prostředích necítil třeba nějak ohrožen. Pak dokážete jeho reakce celkem dobře předvídat. A podle toho v dané situaci dáte psa na vodítko nebo nedáte a vedete ho povely.

+1/0
21.7.2013 12:45

A65l50b56e45r29t 67C57e33r37m21a21n 1589594199920

Souhlas a respekt Daně Tanker R^

0/0
21.8.2013 13:36

L39a90d27i18s33l74a14v 97N41á76d25v35o50r71n14í35k 6284135217176

..dobře napsané....R^

+2/0
20.7.2013 8:03

V23i33k82t23o46r 90Š77e38d71i66v75ý 8796781370736

Máte rád psy. No a co - proč by to měli druzí respektovat?

+1/−4
20.7.2013 1:42

V95á33c59l33a66v 89V46i57l14í51m51e31k 2825657168

Lidé by se měli navzájem respektovat: To je normální.

+5/0
20.7.2013 12:22

A84l40b56e96r85t 26C66e43r94m86a82n 1359694689200

Právě proto by neměli ve městě chovat psy. Protože to bez zasahování do svobody druhých nelze.

0/−1
21.8.2013 13:33

M49a55r71i43e 40K39o94v53á86ř49o33v86á 9350189934482

Naprostý souhlas a karma.

+4/0
20.7.2013 0:32



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.