Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Do kategorie NÁCEK jsem pro své názory byl svými oponenty zařazen už několikrát. Neprotestoval jsem, je to jejich vidění světa. Dost mě však překvapuje, že oni protestovali velmi, když jsem je na revanš zařadil do kategorie BLBEC.

2 1
možnosti

Ono záleží na tom, kým mluvíte. Za stejný názor jsem jednou sluníčkář a jindy xenofob a nácek. ;-)

0 0
možnosti

Tím slovním tvarem "zkoncentrákovat" se zařazujete sám. ;-D;-D;-DRv

1 0
možnosti
Foto

Ani jedno, ani druhé. Spíš něco mnohem rozšířenějšího, začíná to písmenem B. ;-D

1 0
možnosti

Sluníčko je spíše projev pro dnešní mladé generace kde je silný ženský vliv společnosti jež se od roku 1916 postupně feminizovala a po roce 2000 byl a je tlak aby ženy byly v politice a včele společnosti.

To není nic negativního, ale má taky určité projevy. Je zde snaha o ochranářskou, pečující politiku, mladým generacím je snaha poskytnout vše a umetat jim cestičku životem jež následně mají problém postavit se na vlastní nohy a svět vnímají někdy naivně. Jsou to vlastně skleníkové děti.

Tím to je i sama Evropa a EU v mužském globálním světě "oslabena" a v podstatě není schopna díky ženské mentalitě jež tíhne ke stereotypu a je uzavřená do kruhu, řešit podstatné věci společnosti a dopady globalizace, jen se je snaží o údržbu.

3 0
možnosti
Foto

Sluníčko jako multikulturalista nemůže hodnotit příchod bílého muže do Ameriky jako projev nějaké vyšší formy civilizace.

1 0
možnosti
Foto

Karma, jsme na tom obdobně. Osobně jsem poznal, že když shodné názory předložím sluníčkům, jednoznačně jsem byl označen za nácka, osobní zkušenost. Nicméně i za slunce již jsem byl, protože si nemyslím že se nemá pomáhat, nebo že se má střílet do člunů. Přesto se sám zařadím k náckům, protože vynechám-li navrhované extrémy této strany, tak vidím v tomto táboře mnohem více racionálního uvažování, které je mě bližší než hloupá naivita bez domýšlení důsledků, která je tak vlastní táboru sluníčků.

2 0
možnosti

J35a32r46a 54R17a89n41k

13. 1. 2016 3:54

Asi jsem slunicko, ziju v Kanade, predtim ve Svycarsku, Australii a Nemecku a vsude jsem zila rada a mela pratele, posilam penize na potrebne a nesouhlasim s cernym humorem, ktery zde obcas ctu a definitivne nesouhlasim s antisemitismem, do ktereho se zapletl, nez ho zpacifikovali Konvicka i ti Vasi slavni o kterych se nemusi psat, kam se radi - Brichta, Sladek, Bartos, ti by zde neobstali....zaplat Pan Buh!!

4 0
možnosti

J38a79n 48P58a36l94l35a58s

13. 1. 2016 0:59

Dobrý večer, díky za zamyšlení. Dovolím si ohradit se proti Vašemu „koncentrákování“. Detenční zařízení má jinou funkci:

„Zařízení pro zajištění cizinců (někdy také detenční či vyhošťovací zařízení) slouží k zajištění cizinců, kterým bylo vydáno pracovníky cizinecké policie rozhodnutí o správním vyhoštění a zajištění. Jsou to obvykle dvě skupiny lidí – buď neúspěšní žadatelé o azyl, kterým nebyla udělena mezinárodní ochrana, nebo cizinci, pobývající na území České republiky nelegálně – nemají příslušné doklady pro pobyt na území ČR – (v současnosti většinou imigranti, směřující do Německa v rámci evropské migrační krize).“

Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Spr%C3%A1va_uprchlick%C3%BDch_za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD

Sluníčko i nácek v pravém smyslu slova jsou extrémy. Myslím, že neinklinujete ani k jednomu. Jen přemýšlíte, a to u extrémistů z obou stran nehrozí.

0 0
možnosti
Foto

Tato situace nemá nenásilné státní řešení.

Řešení lze najít v důsledném dodržování a chránění zákonů vycházejících z přirozeného práva, zrušení sociálních výhod a dávek a v liberalizaci zbrojního zákona a maximální liberalizaci podnikání.

4 0
možnosti

.... vítejte mezi 90% normálních lidí ,- (viz."Moje pozice" a níže),- gratuluji !

1 0
možnosti
Foto

M33a47r67e44k 14T40o17n

12. 1. 2016 23:58

Já nechápu jedinou věc. EU ma hranice !!!!!!!!! Kdo je tedy hlídal?

3 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2665x
Jsem hrdý bílý, heterosexuální muž. Tak trochu šovinista, ale zároveň gentleman ze staré školy.

Seznam rubrik