Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J61a41n 74R77á24ž

2. 2. 2015 16:12

Když si dnes vzpomenu na své dětství, byl jsem týrané a sexuálně zneužívané dítě.

Když jsem frfnil a protestoval, že kaši jíst nebudu, tak mne matka týrala hladem. (Kaši totiž odnesla a až jsem měl hlad, tak ji znovu ohřátou přinesla a já ji  s chutí zblajznul.)

  Rodiče mne nelidsky týrali( Když jsem rozbil sousedovi míčem okno, tak mne nutili abych sbíral papír a vydělal si peníze na zaplacení sklenáře)

Táta mi bránil ve vzdělávání a krutě mne tak duševně týral

( Když jsem si ještě v jedenáct večer  četl, tak mi táta nekompromisně zhasl, popřípadě odnesl noční lampičku)

Byl jsem sexuálně zneužíván

(Když jsme měli málo vody ve studni a tak bylo běžné, že jsme se s tátou koupali v jedné vaně, stříkali jsem po sobě vodu a pak mi táta utíral záda a určitě i zadek, pedofil jeden)

 Jak moc závidím dnešním dětem, že jakmile dostanou  pár facek, když stejně jako já málem zapálí stodolu, zavolají sociálku a rodiče se jim musí místo facek omluvit.

P.S. A zvláštní je a mělo by to být paní Marksovou přezkoumáno jak je to možné , že i když mi tak bylo ubližováno, tak málokteré dítě mělo,  i bez zásahu státu,   tak nádherný vztah s rodiči, jako já!

4 0
možnosti

Blbé je, že výrazy jako kázeň a disciplína jsou dnes brány jako sprostá slova a jejich vyžadování jako týrání.

5 0
možnosti

Zdravím, no nezdá se mi zrovna názor, že dítě nemá žádné povinnosti - jenom práva. Třeba má povinnost chodit do školy, připravovat se na budoucí povolání, vykonávat domácí práce adekvátní jeho věku a pod. 

NOZ úpravou vztahů rodičů a dětí měl na mysli, že dítě, je ve vztahu stranou slabí a tedy je třeba mu věnovat o to více práv a rodičům o to více povinností.

Moje děti jsou již velké a proto nemohu posoudit dnešní situaci zcela objektivně, nicméně ze svého okolí vidím, že tomu je přesně naopak, tedy, že rodiče jsou v tomto vztahu stranou slabší a to bude asi trochu nesprávně.

Nejsem přítelem fyzických trestů, ale někdy dobře mířená facka vyřeší spoustu problémů najednou. Od táty jsem jich pár schytal a nemohu říci, že by mi to nepomohlo ujasnit si své povinnosti.

Pokud se stěhuji nebo chci žít v jiném státě, měl bych si předem nastudovat zvyky práva a povinnosti, které mají obyvatelé toho kterého státu a potom se teprve rozhodnout, zda tam půjdu nebo nepůjdu bydlet nebo pracovat a zda si tam vezmu své děti.

1 0
možnosti

R^R^ Pouze bych doplnil, že děti mají pouze práva (nikoliv) povinnosti a některé jsou je schopny dokonale využívat. "Tati, mami, kup nový iphone, dej čokoládu, pusť mne na dýzu a dej lóve, jinak tě prásknu na sociálce !!!! " Osobně si myslím, že stát by měl do rodiny zasahovat minimálně. Stačí, aby byl rodič za dítě odpovědný, ale měl prostředky k jeho výchově nediktované jakýmisi pseudohumanisty. Pokud chce stát zasahovat do výchovy tímto způsobem, domnívám se že předčí i nacistické Německo v největší době jeho boomu.  No a pokud mají v Norsku přísné zákona na "výchovu" dětí tak stačí málo do Norska s dětmi nejezdit a vůbec se tam nestěhovat, voni tam jsou problémy nejen s jejich sociálkou, ale tak s pokročilou islamizací. Holt protiklady se přitahují;-D

2 0
možnosti

Pamatuju, jak mi kamarádka před deseti lety vyprávěla, kterak jí syn vydíral Linkou důvěry. Byla u nich ve škole nějaká paní, která agitovala ve prospěch bonzování rodičů, když by je týrali. Aby prý okamžitě volali linku důvěry. Jakmile pak maminka synátorovi pohrozila, že dostane na zadek, tak jí začal šermovat prstíčkem před obličejem a vyhrožoval, že jí nabonzuje na linku důvěry.

Brala to sice v žertu, ale to bylo před deseti lety. Dneska je situace mnohem vážnější a potenciální armáda Pavlíků Morozovů mě upřímně docela děsí.

0 0
možnosti

K novému občanskému zákoníku nutno podotknouti to, co psala již Marie Teresie své komisi pro tvorbu občanského zákoníku v roce 1772: Zákoník se nemá směšovat s učebnicí a má se tedy vypustit vše, co náleží ad cathedram a nikoli do úst zákonodárcových.

2 0
možnosti

Opravdu, byste se dokázal podívat zneužívanému či týranému dítěti do očí ( kterých je v naší zemi až 80 000) a řekl mu - co se doma upeče to se doma sní ?

0 0
možnosti

Já své dítě netýrám.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS