Děkujeme za pochopení.
A63d28a25m 35Š38k95a83c39h
Já snima mám asi 4 roky internet a telefon a vše běží bez problémů. Možná je důvod, že bydlím nedaleko ústředny internetu, ale jak jsem psal, vše beží jak má a dokonce i o něco rychleji (asi 300kb/s). ALE kamarád který bydlí opodál snima má taky špatnou zkušenost. Nevím jak si to mám vysvětlit, ale asi mají zajímavou zákaznickou politiku...
J55a35n 62L39i44n31h71a43r59t
Je to vaše chyba, protože a) jste nečetl obchodní podmínky, b) máte povinnost mít trvalý pobyt tam, kde se, ehm, TRVALE zdržujete. Čili to skutečně nemá být místo, kam jezdíte jednou za čtvrt roku.
J90i41ř75í 80K81r26á22k44o44r57a
Mám povinnost?
Ale všiml jste si, doufám, že máme 21. století a nevolnictví už dávno skončilo?
A15d16a90m 53R94y33c19h94l80ý
Koukám, že vás každý sere, O2, pojišťovna, spořitelna, co se takhle zamyslet trochu nad sebou kde dělám chybu?
J91i25ř43í 23K69r57á61k87o42r34a
Dělám chybu, že nejsem submisivní? Nebo dělám chybu, že se chovám tržně?
J26a31r42m28i46l74a 41V90a13v81r11o12c90h92o47v78á
S O2 mám také velmi špatné zkušenosti. Už jsem od nich odešla a vím, že O2 už nikdy.
A33n63n80a 66V16e34s35e89l50á
všude je to stejné . Čím větší firma , tím horší chování k zákazníkům platí to u realitek ( REMAX, Century21, EON, T-mobil , O2... )
M86i53l78a63n 42J16i23r79á89s34e49k
Hezké ráno.
Už jsem zde reagoval na podobný článek. Vím proč tomu tak je. Vemte si porovnání německého O2 a českého O2. Jedna globální firma a dva různé subjekty v jednání se zákazníkama a ve fintách na zákazníky. Německý šéf a český šéf. Hlavní centrála se ohlíží jen po obratech a rozesílá oběžníky a grafy s hospodářskými výsledky a se schvalováním investic. Německý šéf, který řídí firmu v civilizační zemi zůstane sedět v kanceláři a nevymýšlí kraviny. Český šéf v cizích firmách svolá své vonící slečny a mladé muže a společně přemýšlí, jak ještě více vlézt do zadku globálu. Vymyslí si další domácí směrnice, nařízení, svolají školení a hustí a hustí společně s "ideologickými firemními "kecmi" blbnou ostatní. Výsledek? Zhnusený zákazník....
O74d90s33t96r16a74n28ě90n94ý 52U76ž11i27v23a84t78e61l
O71d32s80t74r21a17n45ě19n11ý 13U72ž28i22v20a60t19e17l
M52i24r10o32s32l14a90v 36K40a28l19i52n61a
Vážený pane Krákoro,
mám s nimi velmi podobnou zkušenost. Nikdy v životě už s O2 nepodepíši žádný závazek, protože jsem od nich měl internet, který jsem nemohl užívat - prý jsem byl někde na okraji pokrytí a vzhledem k nárůstu klientů už se na mne jaksi nedostal signál - to mi sdělil operátor a zaplatil jsem prakticky pokutu 10000,- abych dostál smlouvě. Moje argumenty, že mi neposkytují službu tak jim nebudu platit rozhodně neobstály.
Ve finále jsem obdržel dopis od vymahačské firmy - mimochodem vlastněné občany ruské národnosti a tak jsem zaplatil a nechci s nimi žádné závazky.¨
Taky si se mnou vytřeli zadnici, to jste pojmenoval velmi přiléhavě.
H50o57n36z61a 17K66o53v73a63r
Já bych řekl, že to dělají schválně. Užil jsem si s nimi dost i soukromě. Nedávno jsem posílal poptávku na služby pro firmu s cca 1000 zaměstnanci. Dostali kompletní roční statistiky, takže viděli, že nejsme žádní suchaři. Nejdřív to předali nějaké servisní firmě, která naprosto netušila, jaké jsou podmínky takových firem. Když dostali asi dvacet doplňujících otázek, tak už se neozvali. Tak jsem se opět ozval O2, jestli mají zájem něco poslat nebo s nimi nemám počítat. Chvilku jim trvalo, než napsali, že mají zájem a pošlou nabídku. A pak už nic nepřišlo. No pokud někdo má takovouto snahu v případě získání zákazníka, tak jakou asi bude mít snahu v případě řešení problému? Nebrat.
- Počet článků 25
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2665x