Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90i65r79k15a 94K31o56p34a35c29e65k 4898313556803

Je zajímavé, že pan autor asi ani neví, .. že za naší vládu a zemi jako člena NATO

tu pravomoc, odsouhlasit bombardování "suverénní země" vojsky NATO měl 

předseda vlády, tj. pan Miloš Zeman. 

A ten za naši vládu ten souhlas dal... písemný souhlas! 

Pokud by to autor článku pan Krákora věděl, asi by to uvedl.., 

protože podpis za ČR byl trochu důležitější, než marginální role pana Schwarzenberga! A pokud to věděl.. a přesto neuvedl.. pak je to ještě horší..  pak tady autor píše čistě účelovou, demagogickou politickou propagandu..

0/0
20.7.2014 17:16

J14i25r94k26a 41K78o32p73a97c89e38k 4528253326713

Tak nevím, nač slouží takové nesmyslně hloupé a nelogické nadpisy, 

když všichni víme, že i kdyby se Schwarzenberg třeba stavěl na hlavu, 

že rozhodnutí vedení NATO nezvrátí .. a že rozhodnutí o bombardování nějakého státu vojenským seskupením států NATO se tvoří trochu jinak.. a ne tím, že to rozhodne Schwarzenberg!

Když k tomu zvážím, že Schwarzenberg ani bombardování dle vlastních slov nepodpořil, 

a ani v článku se tento fakt nijak nevyvrátíl..pak mi to plivnutí si na Schwarzenberga připadá trochu nesmyslné! 

Není lepší rovnou napsat: " Nemám Schwarzenberga rád a basta! " ? ..

0/0
20.7.2014 17:08

P29e33t26r 41U25h79e16r 9303234362726

Hloupé je, že vy vůbec nevíte, o čem a proč píšete...Rv

+1/−2
21.5.2014 9:39

J84a29n 82K69o63t24t53a82s 5774699900679

Daňku s Krákorou se klidně hádejte jak se vám zlíbí.

 Ale já jsem viděl našeho velkého Knížete jak se objímá s šéfy vrahounských tlup v Libyi, kam přicestoval (všimněte si, že se KS vyskytuje vždy tam, kde se vyskytují vrazi a rebelové, i v Kyjevě) a přispěchal, aby tam byl první. Poté asi s klidným šlechtickým úsměvem sledoval v TV, jak se realizuje v přímém přenosu lynč Muammara Kaddáfího, kterého NATO a USA agenti vydali rebelům.

Jo - šlechta, ta má úroveň...Rv

+6/−3
20.5.2014 19:13

J36a17r67o90m81í24r 66D78a40n12ě62k 5100411734

"Vražda na tyranu není zločinem"

+1/−2
20.5.2014 19:35

J88i40ř10í 97L93i80e88t68a92v13e90c 8383359233979

Pane Krákoro, to jste ale napsal blbost, co? Jestliže se někdo baví o něčem, tak se o tom baví. Ale ti, kteří rozhodovali, ti v tom spolku fakt nebyli.

+4/−6
20.5.2014 18:38

J42i54ř12í 38L64i88e34t56a88v34e16c 8563579413829

Ale já jsem si nesjel dolů - oni Vám to už vysvětlili jiní.

0/0
20.5.2014 18:40
Foto

J66i82ř37í 89K35r22á82k78o74r19a 9789673

No a teď tu o Karkulce.

+4/−1
20.5.2014 18:57
Foto

O23t64t10o 52Č88e53r79n97ý 3565605707762

Bavit se někde a někdo, kdo má vliv na mezinárodní politiku?! A jen tak z plezíru si střihnout o bombardování? I kdyby to byl čajový dýchánek, a to nebyl, to je jakýsi, jemně řečeno, klub, tak se se tam tříbí postupy v mezinárodní politice. Víte, něco jako před zápasem v hokeji.

+4/−1
20.5.2014 19:17
Foto

J84i63ř83í 21K72r87á34k41o37r19a 9469173

Né, tomu nerozumíte. To oni se čas od času takhle někde slezou jako chlapi v hospodě u piva a pokecají o fotbale a politice. Jen je ta hospoda na druhé straně Zeměkoule, no.

+2/0
20.5.2014 19:23
Foto

O10t45t86o 85Č59e74r36n28ý 3855315207902

Až vyrostu, tedy ... Na tuhle logiku nemám.

+1/0
20.5.2014 19:32

J87a80r27o13m77í42r 36D16a21n59ě15k 5710371704

Ne, sedne si tam profesor z Milána s profesorem z Boloni společně s bankéřem z Česka a bývalý předseda představenstva Fuji s čestným guvernérem Banque de France a domlouvají kam zas vyšlou bombardéry k útoku.

+2/0
20.5.2014 19:59
Foto

J16i85ř84í 46K40r13á28k91o51r52a 9659933

No jak říkám, buď popijou, pokecaj a rozejdou se do svých domovů. Naprosto v pohodě, pár kamarádů... anebo si pozvou pár politiků a proberou s nimi další společné kroky v rámci mezinárodní politiky. Tedy třeba i to, že Srbové musí dostat přes prsty a nikdo jiný než NATO to udělat nemůže. Politici se pak rozejdou do svých domovů a když se hlasuje o tom, co a jak bude dál, hlasují podle toho.

No ale třeba si fakt jenom dají pivko a pokecají o ženských a fotbale. Já přiznávám, že to nevím, avšak je mi jasné, že vy v tom máte jasno.

+4/0
20.5.2014 20:15

J48a81r33o52m90í62r 52D91a33n90ě70k 5300631934

"Tohle je informace, která jasně říká, že o tom, koho bude NATO bombardovat nerozhodovali volení zástupci občanů členských zemí, ani velení NATO, o OSN ani nemluvě. Informace, která říká, že jakási komise nikým nevolených lidí hlasovala o útoku na suveréní stát."

To JASNO uvádíte vy, konkrétně ve svém článku.

Já se pouze snažím na argumentech přesných citací, konkrétních lidech a logice věci, že rozkazy k vojenským útokům nevydává Trilaterální komise je nevládní, politiky zaměřené na diskusní skupina asi 390 významných občanů z Evropy, Severní Ameriky a Asie a Tichomoří, vytvořených na podporu porozumění a užší spolupráce mezi těmito třemi regiony na společných globálních problémů. 

ukázat, že se mýlíte.

+1/0
20.5.2014 20:22
Foto

J82i40ř95í 50K40r25á57k87o68r49a 9439483

Ano, uvádím. A díky tomu se tady se mnou hádáte, až vám jde pěna od úst a tvrdíte mi přesný opak, tedy děláte přesně to, co mi vyčítáte.

Ve výsledku je však jasné, že oba víme prd. ;-)

Ale klidně na blog napište vlastní úvahu, proč si myslíte, že Bilderberg, Trilaterální komise, popř. Římský klub jsou jen partičky unuděných milionářů, popř. akademiků, co se jednou za čas v režimu přísného utajení a tvrdých bezpečnostních opatření sejdou, aby popili a pokecali o fotbale. Tedy oni asi o golfu a kriketu...

+3/−1
20.5.2014 20:30

J89a16r72o94m39í73r 47D82a93n53ě81k 5680681514

pokud byste si byl jistý jak píšete, že víte prd, tak nepíšete se stejnou jistotou, že komise rozhoduje o tom koho bude NATO bombardovat. 

Tu jistotu já právě nemám.

V tom je ten rozdíl.

A fakt mi nejde pěna od úst, :-) to si fandíte příliš. Nemám potřebu útočit na vás. ;-) 

Nicméně, nepopírám, že peníze a moc světem vládne, ale za každým prdem konspiraci fakt nevidím.

+1/−1
20.5.2014 20:35
Foto

J28i44ř47í 24K25r63á82k46o30r86a 9959113

A proč bych to nemohl napsat? Je to kontroverzní téma a já k tomu přistoupil záměrně kontroverzně. A proč vy jste nemohl jednoduše napsat, že o tom vím prd, místo abyste mě vehementně přesvědčoval, že je to jinak? A proč jste měl potřebu se se mnou handrkovat v řadě vláken se spoustou hysterických smajlíků? Říkáte, že nemáte potřebu na mě útočit, ale předvedl jste tu pravý opak. Říkáte, že sám víte, že víte prd, ale ve svém prvním komentáři (a řadě dalších) se samozřejmostí píšete,  že je přece jasné, co je Trilaterální komise zač. Měl byste si sám ujasnit svou pozici místo snahy mě za každou cenu "nějak dostat".

Já vím, že jsem to napsal subjektivně a byl to záměr. Ale proč vy tu ze sebe děláte trotla, to mi hlava nebere.

Před pár lety jsem také ke konspirátorům přistupoval bohorovně, ale pak přišli Snowden a Wikileaks a dneska si fakt už nejsem jistej, co je a co není "prd".

Mějte se a dejte se trochu dohromady. Příště trochu víc přemýšlejte, abyste nepopíral sám sebe a nezamotal se do toho jako tady.

+1/−1
20.5.2014 20:48

J22a49r45o60m23í83r 18D52a72n45ě29k 5370611964

Tak já to zkrátím. :-)

Všimněte si kolikrát na mě zaútočíte osobně, označíte mě za trotla, řeknete mi kdy mám používat mozek, kdy se mám dát dohromady, kdy přemýšlet, pěnu u úst apod. Ad hominem argumentace je ve chvíli kdy vám chybí dostatek té normální. :-)

Myslím, že na rozdíl od vás se toto na sebe ode mne nedočkáte. 

Takže se mějte.

0/0
20.5.2014 20:53

P82e79t98r 38K57u37d80l87i96č22k49a 5532344795

Pane Černý, máte kdyžtak nějakej odkaz na seriózní info o Trilaterální komisi? Docela by mě to zajímalo. Bohužel zatím jsem četl maximálně nějaké teorie konspirátorů, co frčí v chemtrails a za vším vidí ilumináty, a to mě nějak nepřesvědčilo. Díky.

+4/0
20.5.2014 19:24
Foto

J64i53ř85í 84K98r37á60k96o47r43a 9409973

Přečtěte si info na jejich stránkách a udělejte si názor sám. Co vám brání?

Kromě jich samých nikdo podrobnější informace nemá, neboť všechna setkání se odehrávají za zavřenými dveřmi.

+3/0
20.5.2014 19:30

J59a26r77o81m25í19r 61D27a79n13ě46k 5900391674

Jenže já si ho právě přečetl, včetně lidí, kteří jsou ve vedoucích orgánech, takže je mi jasné, že tito lidé NEVYDÁVAJÍ rozkazy k bombardování. 

Nebo snad máte pocit, že třeba pan Dlouhý hlasuje za českou republiku, kde se bude bombardovat? Nebo Joseph S. Nye, Jr -  univerzitní profesor a bývalý děkan nebo  Mario Monti, prezident univerzity Bocconi v Miláně apod.?

+1/0
20.5.2014 19:43
Foto

J30i33ř52í 33K20r68á59k37o86r28a 9599433

Pane Daňku, zapojte konečně mozek. Nemusí vydávat rozkazy. Proč by to dělali. Stačí když budou ovlivňovat ty, co ty rozkazy vydávají.

Váš černobílý svět, kde je všechno tak krásně jednoduché a sluníčkové, kde existuje jen jedno nebo druhé a nic mezi tím, vám však závidím, o tom žádná...

0/−1
20.5.2014 20:18

J38a34r46o85m42í64r 96D59a77n63ě19k 5240951394

Jasně, všude kolem jsou jen konspirace.;-D;-D;-D

+1/0
20.5.2014 20:23
Foto

J90i16ř10í 61K16r94á55k40o16r36a 9549233

Né, žádné konspirace nejsou. A nikdo nikoho vlastně neodposlouchá a nikdo o nikom ani neshromažďuje informace a nikdo vlastně ani nemá za potřebí nikoho sledovat...

Ale přidejte ještě pár smajlíků a třeba vám uvěřím.

+1/−1
20.5.2014 20:31

P33e71t48r 31K39u59d32l81i80č37k80a 5932704805

Tak vždycky někdo něco vynese, to mě spíš zajímalo. Plno autorů přisuzuje Trilaterální komisi až nebývalý vliv, tak mě zajímalo spíš nějaký neoficiální zdroj informací, který nutně nemusí být jenom od pomatenců typu A.B. Bartoše.

+2/0
20.5.2014 20:12
Foto

J92i79ř89í 65K23r37á36k79o76r52a 9379353

Ano, tajemnost vždycky lidi přitahovala.

Já osobně si myslím, že to je skupina vlivných lidí, kteří nějakým způsobem ovlivňují světové špičky. Těch organizací je více (Bilderberg, Římský klub...), všechny jsou nějakým způsobem exkluzivní, všechny jsou bohaté a ve všech jsou členy lidé, kteří nějakým způsobem hájí své zájmy.

Ten vliv může být naprosto prozaický. Stejně jako různé klimatology a vědce ovlivňují granty, takže jejich závěry se často přizpůsobují zájmu toho, kdo ty granty dává, i politici konají v zájmu toho, kdo drží peněženku. Na místní úrovni jsou to vlivní lobbisté, na mezinárodní úrovni to mohou být takovéto organizace.

Když sledujete politiku nejen v našich zemích, nelze si nevšimnout až vzácné shody v různých otázkách napříč politickým spektrem. Politici, kteří šli do politiky s jasným vymezením vůči něčemu, po zvolení otočí a najednou jsou konformní se zájmy opačnými. Člověk si to může vykládat jak chce, ale s určitostí nic neví.

0/0
20.5.2014 20:26
Foto

O21t64t86o 96Č27e19r40n28ý 3415355217552

Ale kritizujete to tak vážně, jako byste něco o tom věděl.

+1/0
20.5.2014 19:34

P34e59t91r 24K58u63d34l15i90č34k11a 5752504505

Ach jo, tak nic. Nikde jsem nepsal, že vím něco bližššího ze zákulisí rozhodování Trilaterální komise. Jediné co jsem si dovolil, byla kritika tohoto článku, který je postavený na tom, že se na zasedání této komise odhlasovalo a rozhodlo o bombardování Srbska, což má autor "podložené" jednou replikou Schwarzenberga. Já o tom vím kulový, autor o tom ví kulový, ale článek napsal dost rezolutní. To je celé, asi jste mě nepochopil.

+2/0
20.5.2014 20:04

J22a27r86o52m93í94r 92D14a47n67ě93k 5830191714

http://www.trilateral.org/go.cfm?do=Page.View&pid=9

+1/0
20.5.2014 19:46

P62e51t49r 66K68u43d40l63i44č22k31a 5232274315

Dík.

0/0
20.5.2014 20:06

M43a85r62t21i56n 75P95r23á41š88e41k 8255611300223

za všechno může švancerbenk a kalousek. I za můj průjem a plochý nohy. howg.

+1/−4
20.5.2014 17:33

M34a29r74e53k 62K52o48l84e43b17a 9165195583812

To je mi vás líto.

+4/0
20.5.2014 19:04

M73a31r80t77i70n 69P60r14á81š36e43k 8755481200593

hm. A hrozbu pro vlasrtní obyvatele ?

0/0
20.5.2014 17:32

J35a52r81o19m50í20r 92D56a68n63ě78k 5940111284

Jestliže se někdo postaví "proti plánu", tak z toho tedy rozhodně nevzniká dojem, že o tomto plánu také rozhoduje.

Znamená to pouze, že o tom plánu ví a že s ním nesouhlasí.

Stejně jako jakákoliv jiná organizace, např. OSN. 

Takže tento blog je jen další z řady cílených demagogíí. 

Stačí si přečíst co je Trilaterární komise zač, kdy vznikla, co bylo důvodem vzniku a co má za cíl. 

Rozhodně nemá nic společného s jakoukoliv vojenskou pravomocí o čemkoliv takovém rozhodovat. Rv

+10/−3
20.5.2014 16:33
Foto

J14i49ř65í 46K41r67á67k59o47r89a 9609613

"The Trilateral Commission is a non-governmental, policy-oriented discussion group of about 390 distinguished citizens from Europe, North America, and Pacific Asia formed to encourage understanding and closer cooperation among these three regions on shared global problems."

---------------------

To be effective in meeting common problems, Japan, Western Europe, and North America will have to:

consult and cooperate more closely, on the basis of equality, to develop and carry out coordinated policies on matters affecting their common interests;

refrain from unilateral actions incompatible with their interdependence and from actions detrimental to other regions;

take advantage of existing international and regional organizations and further enhance their role.

+1/0
20.5.2014 16:54

J29a46r47o20m86í14r 38D34a17n63ě33k 5100181714

a.) na to stačí i česká verze wiki.

b.) a jen tím potvrzujete, že tato komise NEMÁ žádnou rozhodovací pravomoc ohledně například bombardování nějakého cíle vojenskou silou. 

Takže to že Schwanzerberg vystoupil proti plánu bylo pouze vyjádření nesouhlasu s informací o tomto plánu, ale rozhodně nerozhodoval zda bude nebo nebude.

Ovšem pro jednoduchého čtenáře takový blog stačí k další dehonestaci.

+4/−2
20.5.2014 17:03
Foto

J80i73ř21í 23K91r73á59k84o77r86a 9769383

Na to vám česká wiki nestačí... Tedy vám možná ano, soudě dle vašich závěrů.

To, co jsem zkopíroval ze stránek Trilaterální komise říká dvě zásadní informace:

1) Nejsme oficiální organizace, kterou by kdokoliv z vás volil a NEMÁME rozhodovací pravomoc...

2) avšak našimi členy jsou lidé, které jste volili, a kteří rozhodovací pravomoc MAJÍ.

Myšlení nebolí, zkuste si to někdy. ;-)

+4/−1
20.5.2014 17:08

J17a52r91o74m15í90r 58D88a89n55ě19k 5580761734

1.) To musí být každá organizace někým volená? 

2.) Znovu se zeptám, je v tom co jste zkopíroval a v tom co je dalšího na stránkách této komise napsáno, že, a teď vás budu citovat: 

" Tohle je informace, která jasně říká, že o tom, koho bude NATO bombardovat nerozhodovali volení zástupci občanů členských zemí, ani velení NATO, o OSN ani nemluvě. Informace, která říká, že jakási komise nikým nevolených lidí hlasovala o útoku na suveréní stát.

3.) Takže vy jste přímo napsal a obvinil tuto komisi z toho, že ONA rozhodovala o bombardování (viz citace)

4.) Myšlení mě nebolí, mě stačí si vás přečíst a vím, že je to lež.

0/−2
20.5.2014 17:19
Foto

J65i75ř20í 50K25r65á38k69o85r92a 9489333

1) Organizace, která řídí nějaké zásadní události s velkým dopadem na občany státu, by v demokracii volená být měla.

2) Pokud Schwarzenberg mluví o tom, že byli pouze tři kdo se postavil PROTI bombardování, tak z toho vyplývá, že tam o tom hlasovali. Nevím, jak velký to mělo dopad na skutečné dění, ale jak jsem psal, ti lidé nejsou žádný bezvýznamný klub znuděných milionářů. Schází se tam významné osobnosti, které o těchto věcech v reálu rozhodují. Pokud na jejich zasedání volili pro bombardování, jak pak volili v reálu?

Můžete se mnou nesouhlasit, můžete nesouhlasit s konfrontačním tónem, který jsem zvolil, ale tohle prostě neokecáte.

3) Ano. Komise se může obvinění bránit, samozřejmě, pokud jí na mém obvinění sejde.

4) Ne, vy jen děláte přesně to, co já v článku. Soudíte bez důkazů. A navíc se ani neobtěžujete nad tím zamyslet.

+3/0
20.5.2014 17:30

J96a85r12o43m68í59r 43D57a96n85ě42k 5420571424

1.) OSN je volená, OBSE je volená, EU byla volená, a myslím, že bych našel spoustu dalších mezinárodních organizací co volené nejsou.

2.) opět musím použít citaci, píšete: "pouze tři kdo se postavil PROTI bombardování", stenozáznam říká a vy v blogu píšete, "kteří se postavili proti plánu zahájit bombardování" 

Pro mě je z toho tato informace: měli informaci o PLÁNU na bombardování a projevili nesouhlas s tímto plánem. Nic víc, nic míň, zatímco vy píšete o JISTOTĚ, že o bombardování rozhodovala tato komise.

3.) Stačí si projít stránky této komise a přečíst si kdo je ve vedení a kdo je členem této komise a musí vám být jasné, že to NEMOHOU být lidé, kteří by VYDÁVALI rozkazy vojákům aby něco bombardovali.

4.) Komise na vás kašle, stejně jako kníže, takových výkříků, které někdo naprosto cíleně překroutí je plný internet. ;-D

5.) Nesoudím bez důkazů, to je vaše parketa, já se právě jen zamyslel a zjistil informace.

+3/−1
20.5.2014 17:45

J50a28r80o35m64í61r 45D27a18n82ě73k 5360701204

U odstavce 1.) mají být právě otazníky neboť žádná z těchto organizací volená není.

0/0
20.5.2014 17:46
Foto

J10i46ř65í 98K36r81á92k72o86r55a 9859583

1) Do OSN, EU a dalších kdosi námi volený podepsal členství. Oficiálně. Do Trilaterální komise ne.

2) Znovu musím opakovat, že Trilaterální komise je buď klub znuděných lidí, co se tam chodí vykecat, anebo je to organizace, která skrze své členy, aka významné politické osobnosti nějakým způsobem ovlivňuje světové dění. Vy si klidně myslete, že je to naprosto neškodná skupinka starých páprdů, já si s dovolením nechám odstup a dám šanci i druhé možnosti.

3) Právě že si stačí projít seznam členů a uvidíte, že tam nejsou nějací bezvýznamní panáci, nýbrž významné osobnosti světové politiky, kteří měli nebo stále mají na politiku jednotlivých zemí vliv. A celá ta akce NATO nebyla schválena OSN, dokonce šla i proti vlastní doktríně. A někdo ji musel schválit. Zpravidla to koordinují členské země, tedy politici členských zemí.

4) Je mi vcelku jedno, že na mě komise kašle. Nepsal jsem to pro ně. Ale důležité je, že z toho máte vy radost.

5) O tom právě silně pochybuji. Kdybyste se zamyslel, všiml byste si v tom jejich FAQ výrazů jako třeba "consult and cooperate more closely", "develop and carry out coordinated policies", "take advantage of" nebo "and further enhance their role".

Takže sorry, ale informace jste si nezjistil a pokud ano, tak jste je nedokázal použít. Polemizujete s něčím, co není předmětem polemiky.

+1/−1
20.5.2014 18:57

J25a29r76o79m43í77r 91D82a25n19ě87k 5600381854

;-D

super, takže vlastně říkáte, že o tom zas tolik nevíte, že je to buď tak nebo onak, ale pak napíšete blog, že je to přeci jisté, že nějaká komise, složená především z byznisek, bývalých bankéřů, profesorů a pár politiků tu rozhoduje a hlasuje o použití vojenské síly.

To mi stačí. ;-D

+1/−1
20.5.2014 19:03
Foto

J87i79ř77í 28K68r41á88k33o57r59a 9299423

Takže tam vlastně jenom popíjejí bourbon, hrají kanastu a drbou. Taková neškodná partička...

0/0
20.5.2014 19:21
Foto

P15a75v48e77l 41D34v48o15ř46á26k 5509375494950

Jak a kdo o tom doopravdy rozhodl, je otázka, kterou pan autor jaksi z gruntu neřeší. Dále si nutno položit otázku, kolik obětí to stálo, než se mnohaletý konflikt podařilo zvládnout,  a kolik by to ještě stálo, kdyby se konflikt silami NATO neuhasil.

To je staré dilema, zda obětovat deset životů, abychom zachránili sto. Totéž Hirošima a Nagasaki. Dát povel k takové akci je těžké a aktéři toho budou mít stejně doživotní pochybnosti, zda to bylo dobře. Ale v obou případech se rozhodně podařilo zamezit dalšímu zbytečnému krveprolití.

Pan autor se chce jen zviditelnit vytahováním starých bolístek. Měl tam jet sám a běsnícím stranám domluvit. Z pohovky od kompu se to radí a soudí.

+13/−4
20.5.2014 16:07
Foto

J44i87ř93í 89K57r14á70k49o93r23a 9939683

K vašemu prvnímu odstavci jsem se tu už vyjadřoval.

K druhému odstavci. K tomu, co a koho obětovat, nemá sloužit NATO. To je organizace výhradně na obranu členských států.

Třetí odstavec je blábol. Nikde jsem NEODSUZOVAL tu akci, ani jsem ji NEADOROVAL. Pokud si můj článek ráčíte přečíst POŘÁDNĚ, zjistíte, že jsem jen KONSTATOVAL.

+5/0
20.5.2014 16:11
Foto

P85a53v69e91l 70D27v59o10ř71á26k 5449475774630

Dobře, a proč tedy s tím konfliktem tak dlouhou dobu nikdo nic neudělal? Co dělalo OSN a OBSE?

Když mi někdo napíše "blábol", je vidět, že byl potrefen.

0/−2
20.5.2014 18:51
Foto

J22i32ř49í 70K39r49á77k72o96r10a 9389663

Že by proto, že se ten konflikt týkal suverénní země, která nebyla členem NATO? A také třeba proto, že v takovýchto případech nelze zvolit "správnou" stranu. Ale to je pro vás možná příliš komplikovaná úvaha.

Na blábol se nedá říci nic než "blábol". Nic jiného to neznamená, ani to, co jste si vyfabuloval.

+4/0
20.5.2014 19:01
Foto

P11a25v71e65l 81D34v82o71ř47á93k 5459545544320

Nějak jste si nevšiml, že jsem tu připomněl OSN. Co učinila tato organizace?

OBSE má přece takovéto situace řešit - nebo si myslíte, že OSN a OBSE může řešit jen záležitosti členských států NATO?

Zkuste odpovědět slušným slovem.

0/−2
20.5.2014 19:08
Foto

J76i48ř33í 27K52r56á22k93o91r47a 9109323

Co by měla učinit kromě toho, že tam poslala pozorovatele a mírnila dopady humanitární katastrofy? Co mají světové organizace či vlády jako dělat, když je někde občanská válka? Poslat do každé země bombardéry a rakety? A koho budou bombardovat? Tu "špatnou" stranu? A která to je? Která strana je špatná třeba na Ukrajině? Proruští separatisté na východě anebo náckové v Kyjevě? A co Sýrie? Asád nebo teroristé? Co kdybychom naházeli pár tisíc tun bomb na celou Ukrajinu i Sýrii, ono se to nějak srovná a Bůh si to pak přebere.

Svět fakt není černobílý a bombardovat Srbsko nebyl dobrý nápad. Ti civilisté za nic nemohli a dobrá strana nebyla ani jedna. Důsledek byli zbytečně mrtví a Srbsko přišlo o část své země.

+3/0
20.5.2014 19:28



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.