Diskuse

Jak si O2 vytírá zadnici se zákazníky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A57d28a32m 56Š47k76a98c85h

13. 5. 2014 21:55

Já snima mám asi 4 roky internet a telefon a vše běží bez problémů. Možná je důvod, že bydlím nedaleko ústředny internetu, ale jak jsem psal, vše beží jak má a dokonce i o něco rychleji (asi 300kb/s). ALE kamarád který bydlí opodál snima má taky špatnou zkušenost. Nevím jak si to mám vysvětlit, ale asi mají zajímavou zákaznickou politiku...

0 0
možnosti
Foto

Je to vaše chyba, protože a) jste nečetl obchodní podmínky, b) máte povinnost mít trvalý pobyt tam, kde se, ehm, TRVALE zdržujete. Čili to skutečně nemá být místo, kam jezdíte jednou za čtvrt roku.

1 0
možnosti

Mám povinnost?

Ale všiml jste si, doufám, že máme 21. století a nevolnictví už dávno skončilo?

0 1
možnosti

A49d16a89m 12R43y54c65h42l94ý

10. 4. 2014 16:25

Koukám, že vás každý sere, O2, pojišťovna, spořitelna, co se takhle zamyslet trochu nad sebou kde dělám chybu?

0 0
možnosti

Dělám chybu, že nejsem submisivní? Nebo dělám chybu, že se chovám tržně?

1 1
možnosti

S O2 mám také velmi špatné zkušenosti. Už jsem od nich odešla a vím, že O2 už nikdy.

2 0
možnosti

všude je to stejné . Čím větší firma , tím horší chování k zákazníkům platí to u realitek ( REMAX, Century21, EON, T-mobil , O2... )

0 0
možnosti

Hezké ráno.

Už jsem zde reagoval na podobný článek. Vím proč tomu tak je. Vemte si porovnání německého O2 a českého O2. Jedna globální firma a dva různé subjekty v jednání se zákazníkama a ve fintách na zákazníky. Německý šéf a český šéf. Hlavní centrála se ohlíží jen po obratech a rozesílá oběžníky a grafy s hospodářskými výsledky a se schvalováním investic. Německý šéf, který řídí firmu v civilizační zemi zůstane sedět v kanceláři a nevymýšlí kraviny. Český šéf v cizích firmách svolá své vonící slečny a mladé muže a společně přemýšlí, jak ještě více vlézt do zadku globálu. Vymyslí si další domácí směrnice, nařízení, svolají školení a hustí a hustí společně s "ideologickými firemními "kecmi" blbnou ostatní. Výsledek? Zhnusený zákazník....

1 0
možnosti

Vážený pane Krákoro, 

mám s nimi velmi podobnou zkušenost. Nikdy v životě už s O2 nepodepíši žádný závazek, protože jsem od nich měl internet, který jsem nemohl užívat - prý jsem byl někde na okraji pokrytí a vzhledem k nárůstu klientů už se na mne jaksi nedostal signál - to mi sdělil operátor a zaplatil jsem prakticky pokutu 10000,- abych dostál smlouvě. Moje argumenty, že mi neposkytují službu tak jim nebudu platit rozhodně neobstály.

Ve finále jsem obdržel dopis od vymahačské firmy - mimochodem vlastněné občany ruské národnosti a tak jsem zaplatil a nechci s nimi žádné závazky.¨

Taky si se mnou vytřeli zadnici, to jste pojmenoval velmi přiléhavě.

7 0
možnosti

Já bych řekl, že to dělají schválně. Užil jsem si s nimi dost i soukromě. Nedávno jsem posílal poptávku na služby pro firmu s cca 1000 zaměstnanci. Dostali kompletní roční statistiky, takže viděli, že nejsme žádní suchaři. Nejdřív to předali nějaké servisní firmě, která naprosto netušila, jaké jsou podmínky takových firem. Když dostali asi dvacet doplňujících otázek, tak už se neozvali. Tak jsem se opět ozval O2, jestli mají zájem něco poslat nebo s nimi nemám počítat. Chvilku jim trvalo, než napsali, že mají zájem a pošlou nabídku. A pak už nic nepřišlo. No pokud někdo má takovouto snahu v případě získání zákazníka, tak jakou asi bude mít snahu v případě řešení problému? Nebrat.

6 0
možnosti