Děkujeme za pochopení.
A13d57a98m 43Š60k69a69c53h
Já snima mám asi 4 roky internet a telefon a vše běží bez problémů. Možná je důvod, že bydlím nedaleko ústředny internetu, ale jak jsem psal, vše beží jak má a dokonce i o něco rychleji (asi 300kb/s). ALE kamarád který bydlí opodál snima má taky špatnou zkušenost. Nevím jak si to mám vysvětlit, ale asi mají zajímavou zákaznickou politiku...
J39a69n 56L26i65n39h64a20r31t
Je to vaše chyba, protože a) jste nečetl obchodní podmínky, b) máte povinnost mít trvalý pobyt tam, kde se, ehm, TRVALE zdržujete. Čili to skutečně nemá být místo, kam jezdíte jednou za čtvrt roku.
J26i92ř34í 63K65r50á61k87o35r86a
Mám povinnost?
Ale všiml jste si, doufám, že máme 21. století a nevolnictví už dávno skončilo?
A33d24a52m 85R42y42c84h40l77ý
Koukám, že vás každý sere, O2, pojišťovna, spořitelna, co se takhle zamyslet trochu nad sebou kde dělám chybu?
J55i71ř88í 81K41r44á50k31o39r21a
Dělám chybu, že nejsem submisivní? Nebo dělám chybu, že se chovám tržně?
J49a35r21m90i90l65a 73V57a46v17r47o54c35h81o46v39á
S O2 mám také velmi špatné zkušenosti. Už jsem od nich odešla a vím, že O2 už nikdy.
A86n83n24a 83V79e97s85e75l75á
všude je to stejné . Čím větší firma , tím horší chování k zákazníkům platí to u realitek ( REMAX, Century21, EON, T-mobil , O2... )
P54e13t52r 32Z30á98v39l58a23d47s96k13ý
Též. O2 nikdy více.
M60i94l75a68n 37J92i70r95á10s45e16k
Hezké ráno.
Už jsem zde reagoval na podobný článek. Vím proč tomu tak je. Vemte si porovnání německého O2 a českého O2. Jedna globální firma a dva různé subjekty v jednání se zákazníkama a ve fintách na zákazníky. Německý šéf a český šéf. Hlavní centrála se ohlíží jen po obratech a rozesílá oběžníky a grafy s hospodářskými výsledky a se schvalováním investic. Německý šéf, který řídí firmu v civilizační zemi zůstane sedět v kanceláři a nevymýšlí kraviny. Český šéf v cizích firmách svolá své vonící slečny a mladé muže a společně přemýšlí, jak ještě více vlézt do zadku globálu. Vymyslí si další domácí směrnice, nařízení, svolají školení a hustí a hustí společně s "ideologickými firemními "kecmi" blbnou ostatní. Výsledek? Zhnusený zákazník....
O44d12s57t66r17a55n41ě50n48ý 44U25ž45i61v30a35t26e17l
O95d22s44t48r36a36n87ě48n25ý 52U14ž25i78v74a18t96e17l
M30i72r42o32s12l80a95v 58K67a45l58i23n47a
Vážený pane Krákoro,
mám s nimi velmi podobnou zkušenost. Nikdy v životě už s O2 nepodepíši žádný závazek, protože jsem od nich měl internet, který jsem nemohl užívat - prý jsem byl někde na okraji pokrytí a vzhledem k nárůstu klientů už se na mne jaksi nedostal signál - to mi sdělil operátor a zaplatil jsem prakticky pokutu 10000,- abych dostál smlouvě. Moje argumenty, že mi neposkytují službu tak jim nebudu platit rozhodně neobstály.
Ve finále jsem obdržel dopis od vymahačské firmy - mimochodem vlastněné občany ruské národnosti a tak jsem zaplatil a nechci s nimi žádné závazky.¨
Taky si se mnou vytřeli zadnici, to jste pojmenoval velmi přiléhavě.
H62o87n14z33a 71K94o74v30a77r
Já bych řekl, že to dělají schválně. Užil jsem si s nimi dost i soukromě. Nedávno jsem posílal poptávku na služby pro firmu s cca 1000 zaměstnanci. Dostali kompletní roční statistiky, takže viděli, že nejsme žádní suchaři. Nejdřív to předali nějaké servisní firmě, která naprosto netušila, jaké jsou podmínky takových firem. Když dostali asi dvacet doplňujících otázek, tak už se neozvali. Tak jsem se opět ozval O2, jestli mají zájem něco poslat nebo s nimi nemám počítat. Chvilku jim trvalo, než napsali, že mají zájem a pošlou nabídku. A pak už nic nepřišlo. No pokud někdo má takovouto snahu v případě získání zákazníka, tak jakou asi bude mít snahu v případě řešení problému? Nebrat.
- Počet článků 25
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2665x