Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A teď si vemte, že před těmi gayi na kolech utečete do lesa, kde necháte v klidu caparta běhat. A on vám ho nějaký magor s flintou odstřelí. Smůla, myslel že je to srna! :-/

0 0
možnosti

Co se dá dělat, někteří lidé jsou prostě agresivní. Za volantem, na kole, i pěšky, dokonce i za klávesnicí.

0 0
možnosti

Ten článek je napsán neštastnou formou ale v čem se musím zastat jsou naprosto bezohlední cyklisti kteří už využívají chodníky jako závodní dráhu,poslíčci doručovatelských agentur jezdící po chodnících a stalo se mi že mne sundal.Měl jsem prasklá žebra ale zvednul jsem se a jelikož vážím  trochu víc tak jsemu sundal blembák a předvedl jak vypadá náraz do zdi za fandění kolemstojících.

6 0
možnosti

Prosím vás. Nevíte, jestli přijdou diskusi zaprdět ještě nějací uražení gayové a cyklisté?

3 8
možnosti
Foto

nemají prý čas...mejou kola od přejetých mrňat;-) ....aneb na blbou otázku...;-D

4 1
možnosti
Foto

jsem z toho nějaký rozpačitý...cyklista v maskáčích splývající s divočinou lesoparku a uhánějící s vražednou tichostí ve své nerozjásanosti by byl lepší?;-D

3 1
možnosti
Foto

Již v úvodu jste potvrdil svou tolerantnost ke gayům tím, že je nepovažujete za lidi.

Krásná práce. :-P

4 1
možnosti

Dobrý postřeh... na svůj věk. R^

1 5
možnosti

J36a32r24a 90R76a93n90k

9. 6. 2013 2:30

Zajimalo by mne, co Vam osobne vadi vice - cykliste, nebo homosexualove? Jsem v klubu cyklistu, ale neni mezi nami nikdo, kdo by na verejnosti prohlasoval, ze je gay:-(

2 1
možnosti

A já jsem zase v partě gayů, co rádi jezdí na kole, a nikdo z nás nejezdí v dresu, ale v kraťasech a tričku. No, co se dá dělat, nechme autorovi jeho svět, ve kterém se dá všechno jednoduše pojmenovat. :)

3 1
možnosti

Taky jsem nějak nepochopil spojitost mezi gayi a bezohledýnmi cyklisty....a zvlášť tahle věta se vám vyvedla: "Spíš než lidé tam tentokrát krutě zacláněli gayové." Čtěte, co píšete,proboha.

7 5
možnosti

Krákora opět zakrákoral...a nezklamal...8-o

7 6
možnosti

Hm, znám jednoho cyklistu gaye. A pak spoustu hetero. Opravdu jsem nějak nepochopil souvislost mezi cyklistikou a sexuální orientací.

PS.: Ďáblický lesopark není zavřený? Ne, že by tam byla povodeň, ale viděl jsem zavřený i parčík o velikosti několika set metrů čtverečních, kde se vylila maximálně louže (tedy, ne že by ten zákaz někdo dodržoval).

4 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS