Osobní

Jiří Krákora

Polarizace společnosti v kostce

Možná jste si toho také všimli. Možná jste to zaznamenali jen okrajově. A možná ne. Společnost se dnes polarizuje. Je stále méně lidí, ochotných diskutovat o věcech racionálně a bez ideologického filtru.

24.3.2016 v 16:20 | Karma článku: 25.20 | Přečteno: 1423 | Diskuse

Jiří Krákora

Éčka lidově a éčka intelektuálně

Martin Malý se nedávno intelektuálně vyvětil na téma éčka v reakci na bulvární článek. Inu, proč ne. Intelektuální přístup k problematice není nikdy na škodu. Na druhou stranu to je IMO dost úzkoprofilový mindset, ke kterému tu nemám dostatek sojového latté.

1.2.2015 v 20:00 | Karma článku: 9.96 | Přečteno: 787 | Diskuse

Jiří Krákora

Jak si O2 vytírá zadnici se zákazníky

Jsem u O2 už asi 3 roky. Mám u nich telefon a připojení k internetu. Jen co mi skončí úvazek, skončí definitivně i má spolupráce s O2.

9.4.2014 v 21:06 | Karma článku: 39.91 | Přečteno: 9991 | Diskuse

Jiří Krákora

Právy gayů to nekončí

Stále více se mluví o právech gayů. Před pár lety jim bylo přiznáno právo na registrované partnerství a dnes stále více slyšíme o jejich právu na adopce. Nelíbí se mi to. Nelíbí se mi ty mantinely, nastavené jak gayům, tak i ostatním lidem. Možná je čas začít přemýšlet o skutečném liberalismu v lidských vztazích.

9.6.2013 v 23:00 | Karma článku: 18.16 | Přečteno: 1245 | Diskuse

Jiří Krákora

V parku rozjásaných gayů

Dnes jsem si opět připomněl, proč není dobré chodit o slunných víkendech na veřejná místa. Jsou tam totiž zpravidla lidé. Hodně lidí. Ale to by ani tak nevadilo, vzhledem k tomu, že jsme nebyli v aquaparku, nýbrž jen v místním lesoparku v Ďáblicích. Spíš než lidé tam tentokrát krutě zacláněli gayové.

8.6.2013 v 22:05 | Karma článku: 29.73 | Přečteno: 2681 | Diskuse
Počet článků 25 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2665

Jsem hrdý bílý, heterosexuální muž. Tak trochu šovinista, ale zároveň gentleman ze staré školy.